PRETRAGA
U polje za pretraživanje unesite podatke za zadate kriterijume kako bi ste dobili što preciznije rezultate pretrage.
SVA IZDANJA
2021, broj 2 | decembar 2021.
ČLANCI
Meta Furlan, Značaj javne pedagogije za učenje u javnim otvorenim prostorima u doba pandemije kovida 19
Angela Kyerewaa Ayisi-Addo, Rohit Nainwal, Nikola Koruga, Učenje nastavnika tokom pandemije kovida 19: perspektiva visokog obrazovanja iz Gane, Indije i Srbije
Milan Stančić, Mirjana Senić Ružić, Perspektive univerzitetskih nastavnika o kvalitetu nastave na daljinu u vanrednoj situaciji – situacija u Srbiji tokom pandemije kovida 19
Mai Atta, Kamil M. Gerónimo-López, Javier Campos-Martínez, John D. Holst, María Alicia Vetter, Komparativna studija obrazovanja omladine i odraslih u kontekstu tri društvena pokreta
Maja Maksimović, Ivan Nišavić, Tehnologije sopstva u obrazovanju odraslih
Tijana Gajić, Procena kritičkog razmišljanja i postignuća u nastavi stranih jezika na univerzitetskom nivou
2021, broj 1 | jun 2021.
ČLANCI
George A. Koulaouzides, Kriza usled pandemije kovida 19 kao kolektivna biografska disjunkcija: tumačenje pandemije kao prilike za učenje
Vanna Boffo, Fabio Togni, Preduzetnička organizacija u visokom obrazovanju: odgovori na krizu u oblasti rada i obrazovanja izazvanu pandemijom i drugim faktorima
Violeta Orlović Lovren, Koncept životne sredine u andragoškoj literaturi i univerzitetskom obrazovanju andragoga
Zoe Karanikola, Nektaria Palaiologou, Izbeglice i obrazovanje odraslih: tematska analiza najnovijih preporuka UNESKO-a
Tamara Nikolić, „Da, i...“ princip: improvizacija kao metoda obrazovnog rada
Borka Malčić, Stanislava Marić Jurišin, Jasmina Klemenović, Faktori pedagoške (ne)kompetentnosti roditelja za roditeljsku ulogu
Biljana Milanović Dobrota, Aleksandra Đurić Zdravković, Mirjana Japundža Milisavljević, Sara Vidojković, Značaj obrazovnih intervencija u prevazilaženju barijera pri zapošljavanju osoba s intelektualnom ometenošću
2020, broj 2 | decembar 2020.
ČLANCI
Jöerg Schwarz, Borut Mikulec, Uloga organizacija u profesionalizaciji nastavnika u obrazovanju odraslih u Nemačkoj i Sloveniji
Shalini Singh, Mario Molina-Naar, Søren Ehlers, Politike za profesionalizaciju učenja i obrazovanja odraslih: uporedna studija iz Indije, Kolumbije i Danske
Jessica Kleinschmidt, Jörg Schwarz, Kadine Lucas, Reinis Upenieks, Adeniyi Adaramola, Profesionalizacija kroz dalje obrazovanje? Međunarodno poređenje neformalnih obrazovnih programa za nastavnike u obrazovanju odraslih
Natália Alves, Sabine Schmidt-Lauff, Catarina Doutor, Lucas Campos, Konteksti priznavanja prethodnog učenja: komparativna studija inicijativa za priznavanje prethodnog učenja u Brazilu, Portugaliji i Nemačkoj
Meta Furlan, Transformativno učenje starijih ljudi u okviru projektne grupe
Milica Marušić Jablanović, Jelena Stanišić, Predviđanje ekološkog aktivizma – uloga znanja, stavova, afekta i ponašanja
Biljana Lungulov, Jovana Milutinović, Aleksandra Anđelković, Inventar perspektiva o nastavi (TPI): validacija i mogućnosti primene skale u Srbiji
Rajka Đević, Milja Vujačić, Iskustva učitelja u toku usavršavanja uz podršku facilitatora
2020, broj 1 | jun 2020.
ČLANCI
Balázs Németh, Ola Issa, Farah Diba, Sir Alan Tuckett, Gradovi i zajednice koji uče: analiziranje kontekstualnih faktora i njihovog uticaja na učenje odraslih i celoživotno učenje u urbanim okruženjima
Tadej Košmerl, Marta Gontarska, Yeonjoo Kim, Paula Cristina E. Guimarães, Kako odložiti „jecaj“ pred kraj: učenje i obrazovanje odraslih s ciljem održivog razvoja u nacionalnim energetskim i klimatskim planovima u Poljskoj, Portugaliji i Sloveniji
Vanna Boffo, Letizia Gamberi, Hyejeen Lim, Noor Aisha, Preduzetničko obrazovanje u celom svetu: moguće poređenje
Debora Daddi, Vanna Boffo, Debahash Buragohain, Tobi Charles Iyaomolere, Programi i metode za razvoj preduzetničkih veština u domenu visokog obrazovanja
Hajdana Glomazić, Isidora Ljumović, Krsto Jakšić, Uloga formalnog obrazovanja za preduzetništvo u kreiranju nove generacije preduzetnika
Attila Károly Molnár, Mária Kraiciné Szokoly, Andragogija u zatvoru ili prilike za učenje u mađarskim zatvorima
Ana Kuzmanović Jovanović, Akademsko pisanje iz perspektive kritičke pedagogije: vid otpora neoliberalnoj ideologiji u visokom obrazovanju
Bojan Ljujić, Mirjana Senić Ružić, Studenti kao kreatori obrazovnog sadržaja u onlajn obrazovanju odraslih
Bojana Trivunović, Olivera Gajić, Primena koncepta BYOD – Bring Your Own Device (Donesi svoj sopstveni uređaj) u industriji i obrazovanju – implikacije za promenu prakse univerziteta
2019, broj 2 | decembar 2019.
ČLANCI
Monika Staab, Profesionalni samokoncept zaposlenih u sferi obrazovanja odraslih u Srbiji – saznanja iz kvalitativne istraživačke studije
Katarina Popović, Miomir Despotović, Razvoj programa kao polje profesionalnog delovanja u obrazovanju odraslih u međunarodnoj perspektivi: Curriculum GlobALE kao primer
Emina Hebib, Kristinka Ovesni, Doprinos studija pedagogije razvoju profesionalnih kompetencija pedagoga – procene praktičara
Deisi C. Yunga, Transformativno učenje: bogatstvo formalnosti i neformalnosti
Tamara Nikolić, Reći „da, i...“ učenju: obrazovni proces kao improvizacija
Teresa Eça, Raquel Balsa, Participativni umetnički projekti: treći prostor udruživanja
Nataša Simić, Jelena Vranješević, Milan Stančić, Romi i više/visoko obrazovanje – psihološki i društveni kapital kao faktori akademskog uspeha
2019, broj 1 | jun 2019.